Gott & blandat

Datan har krånglat och bilderna som jag velat lägga upp har inte funkat, tråkigt men sant,
Ni får stå ut med att det kan vara lite tomt på nya inlägg på min blogg vissa dagar.
Här kommer lite gott och blandat från en bra vecka 2 (som faktiskt inte är slut än) under resan här i Australien.
Nu ska jag sova, ska bli skönt efter en fartfylld dag med lite allt möjligt- jungelpromenad, sol, bad, glassätande m.m.
imorgon kommer det lite bilder från vår dagens tur inne i junglen, spännande va?
Glöm inte kolla!
felicia - fotokobran



Jag har precis hittat ett fantastisk sätt att tjäna pengar som stor eller liten bloggare. Jag har själv tjänat ca: 2000 kronor på en dag, kolla in på mitt tips/knep här:



http://fotokobran.se/2011/december/ett-grymt-satt-att-tjana-pengar-pa.html#comment



Och om du mot förmodan inte vill ha såna här fantastiska tips ber jag om ursäkt! :)



kram - fotokobran.se

emmy

Vackra Emelie! <3

Anonym

Hej!

Trevligt att se de härliga bilderna och Er.Såg precis från Sidney på tv, tror jag såg er vinka.Vilket fyrverkeri! Här är allt sig likt,ingen snö, grått och mulet.Hälsa alla från mig och Jonny och GOTT NYTT ÅR på ER Glömnde,många många kramar från mej/Ethel