In the djungle!

Klockan är nu 22:53 här på andra sidan jordklotet och det är dags att nana, tidig uppstigning imorgon,
shopping, dragon boat-träning och nyårsfirande står på schemat.
Jag har precis klurat ut att jag kommer ha nytt år tio timmar innan er i Sverige..
Är inte det ganska mindfuck? Det tycker i alla fall jag!
Imorgon (eller sent ikväll för er del) kommer jag ladda upp tempelbilder från samma dag som jungelvandringen och bilder från dagens utflykt vid Wentworth Falls och Blue Mountains, hur låter det?
Jag uppskattar att ni kommenterar vad ni tycker om min blogg, lite feedback skadar aldrig!
Tack för mej, tjohej, sussa sött för nu är jag trött! ♥
/rimarN
Klara

Fan va härliga bilder empa!

Hoppas du har det bra! :)

josefine

Emelie jag är så avundsjuk på dig, det ser helt underbart ut! Hoppas du har det bra, gott nytt år på dig going :D

Andrea

Oohhh jag fattar inte att du vågar stå i vattnet finns det inte en massa farliga vatten djur där?!! Men helt underbara bilder, ni ser ut att ha det bäst! Ha en härlig nyårsafton, hela familjen hälsar till er! Massor av PUSSAR

Martina

Vi tycker din blogg är bäst! Kram från steninge