En helt vanlig onsdag

Hejhopp!
Gårdagens träning var katastrofalt dålig, jag tänker inte säga ett ord mer.. Nya tag imorgon då vi har bollträning igen.
Idag stod det bara gym på schemat, så jag fick tid för lite annat som jag annars inte brukar hinna. Jag och Elin har bakat kladdkaka med dumle till mentorsamtalet imorgon, såå gott! Jag har även handlat inför helgen, då vi ska till Jomala och Norsjö för att spela match, och måste stå för all mat själva. Vi åker på fredag eftermiddag och kommer hem igen på måndag, så det blir en lång helg med mycket resande (kul när man är åksjuk) och två viktiga bortamatcher. Ikväll ska jag skypa med två av mina vänner hemifrån, mycket trevligt, jag hade även tänkt ringa min bästa kompis Mini och till mormor och morfar och farmor. Nu ska jag ta mig i kragen och göra några mattetal innan jag ska vara social igen. Pusshej leverpastej!
för er som vill veta har jag sovmorgon till 12:45 imorgon! ♥
alice

nämen, då kanske det blir lite goda kakisar imorn ialafall! :D