BEACH SM-GULD

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen, har haft fullt upp hela tiden. Vi kom 7:a på 8-nationers i Italien, ni räknar väl antagligen ut själva att vi i alla fall inte kom sist.. Jag spelade inte många bollar på grund av min knäskada. Sista dagen kändes det bättre och jag började hoppa lite försiktigt och det gick bra. 
Väl hemma från Italien var det bara pang på beach-sm i Falkenberg. Först U-21 med Thea, vi åkte ut i kvartsfinalen mot vinnarna i klassen sen spelade jag U-19 med Frida och bättre kunde det absolut inte bli. Vi har nu ännu ett SM-guld, så j***a underbart!!! Tack till mina partners för en rolig beachvecka! 
Nu sitter jag, Frida och Vicky hemma hos mig i lilla Brännö, snart går Fridas tåg hem till Stockholm. Ha det bra hörru och ladda om nu tills vi nu får spela med beachlandslaget (eftersom vi vann U-19 SM) på Åland. 

 
 
 
 
 
 
Med guldet i handen hoppas jag nu att er sommar blir fortsatt bra. Kram /Emelie
Mathilda

Du äger emelie !

Martina

Till bästa kusinen! Du är ju superduktig! Satt precis och tänkte att om fyra år sitter vi och kollar när DU spelar beach i OS! Kram kram