VALENTINE'S DAY ♥

 
 
 
 
Igår spenderade jag, mamma och pappa alla hjärtans dag i Halmstad. Jag var på Spis & Deli på morgonen på individuell kostcoachning, vilket jag tyckte var mycket spännande. Sedan körde jag och pappa runt i stan för att öva stadskörning, jobbigt och påfrestande, men enormt lärorikt. Man tar in så otroligt mycket intryck och händelser utan att man egentligen lägger märke till det - sitter på helspänn hela tiden när man är ovan.
 
Vi åkte ut till Möllegård på lunchen och åt på Riccardo's. Det kan jag verkligen rekommendera, speciellt för att det är så himla fint där. Bilderna är därifrån - en fröjd för ögat! Till efterrätt åt jag yoghurtglass - saffran&honung och whiskey&cream. Fem av fem glasskulor får de definitivt som som betyg!
 
Hoppas er dag var toppen! Kram från mig ♥