Resa bokad

Vet ni vad? Jag och Linn har bokat resa till Side i Turkiet i maj!!!! Den 17-24 flyer vi alltså till utländsk mark och varmare breddgrader för sol och bad. Vi har bokat ett hotell med all inclusive, spa och många möjligheter till olika sorters träning. Vi kommer ha en hälsosam, men lugn semester inför sommaren. Så oerhört underbart, som jag längtar alla redan. 
 
Bilderna nedan är från 2011 när Linn åkte med mig och mina föräldrar till Grekland. Vi ö-luffade och det var fantastiskt! Ska bli roligt att få resa med min bästa vän ännu en gång, så här fyra år senare.





 
bad - bada - grekland - hav - semester - side - skratt - sol - sola - solbränna - solsemester - turkiet - utomlands - vänner - värme
bella

Härligt :D

Linda Lövberg Hjären

Så Underbart, vll också åka utomlands :D

Robex Lundgren

finna bilder

martina

Gud vad härligt! Förstår att du längtar!!

Kram kram