Sommar 2010

 
 
 
Haha oj va små vi var ändå! Året var 2010 och Rebecka följde med mig och mina föräldrar till Grekland och båtluffade. Det var en fantastisk resa, samtidigt som jag ställde till det en del med mina "nyfödda" tonårshormoner som spökade lite. Rebecka fick stå ut med en hel del, stackaren. Men det var verkligen en bra resa, vi lärde känna varandra, och jag lärde nog framförallt känna mina känslor, bättre. Vi hade fantastiskt väder och vi var nöjda med resan, detta var första gången vi var i Grekland. Kommer troligtvis lägga upp bilder på min andra Greklandresa i livet, fullkomligt älskar det resemålet! Kan skriva vilja öar mm jag rekommenderar att besöka om man är sugen på att båtluffa eller semestra i de Grekiska öarna. 
båtluffa - grekland - hav - pool - resa - resor - sol - sommar