Hello world!

Ibland är det skönt att ta en lång promenad och bara låta tankarna flyga omkring i skallen samtidigt som man fyller lungorna med frisk luft. Man ser sitt liv som en musikvideo samtidigt som man lyssnar på en låt. Det är en lättnad att få vara för sig själv ibland, det är viktigt att släppa taget om allt annat och bara bry sig om sig själv. Ibland glömmer man bort vem man själv är bara för att man vill ha någonting så grymt mycket. Man kommer inte på sig själv fören man låter sig själv ta den tid man verkligen behöver, ensam. Oj va djupt detta blev, det var inte tänkt så. Jag mår så himla bra och är glad att jag har insett hur dumt det kan bli när man blir sårad av någon som egentligen inte betyder ett skit. Någon som man tror betyder mycket för en men som bara orsakar smärta. Ja, jag säger det en gång för alla nu. Jag är äntligen påväg att komma över allt detta- trots att det svider. Det jag vill säga är alltså: Screw you!

Mirelle

<3