Uppdatering

Jag har inte hört av mig på länge nu. Under tiden jag varit borta har jag bland annat hunnit ta körkort, vilket var otroligt skönt. Samma dag som körkortet var det 100-dagars för alla blivande studenter 2014. Det var den roligaste kvällen jag varit med om under gymnasietiden tror jag. Hela den tisadgen var ju bara magisk helt enkelt! 
 
Idag är det fredag och det är skönt. Jag behöver verkligen vila ut mig sedan i tisdags, kom hem vid tre och låg inte i sängen fören fyra. Det har tagit energi från resten av veckan, så det ska bli gött att vila i helgen. Dock ska jag spela match med b-laget i Göteborg mot Kungälv på söndag, men det är bara roligt så det ser jag fram emot. 
 
Studenten närmar sig med stormsteg. Det insåg jag verkligen i tisdags när vi var ute. Det kändes som att det var nyss alla sa att det var 250 dagar kvar till studenten, och nu är det mindre än 100. Sinnes.. Men det ska bli så grymt roligt, längtar så himla mycket till allt som ligger framför mig. Studentfester, studentresa, studenten, balen och sen är det slut helt plötsligt. Bara så där. Det kommer nog kännas väldigt tomt efteråt, och saknaden kommer att vara stor. Men glädjen kommer vara så mycket större, äntligen vår tur! Mot studenten och vidare!!!