Pannkakor till morfar

 
Jag gjorde gluten- och laktosfria lchf-pannkakor till efter ärtsoppan idag hos morfar. Det är ju ändå fredag. 

fiberhusk - glutenfritt - laktosfritt - lchf - pannkakor
Embla Sofia - Blivande mamma

Gud så gott det ser ut!

Anonym

Hej! Jag är sugen på att börja med volleyboll då Jah tycker det är sjukt kul! Men jag är 18 år är det ett problem då? Känns som alla kollar konstigt på mig när jag säger att jag vill börja...

Svar: Hej! Jag vill börja med att först säga att jag blir himla glad av att du frågar! Det är aldrig för sent att börja spela enligt mig. Jag ska även upplysa dig om att två av mina idoler började spela när de var 17, respektive 19!! Om någon skulle kolla snett på dig är det pga avund eller att de önskar att de också hade vågat göra något nytt! Jag säger absolut att jag tycker att du ska börja!

Var bor du någonstans? :)
Emelie Hedenberg