Avskedsmiddag



På fredag åker Andy till London och därför tog vi tillfället i akt att träffas en sista gång. Vi samlades hemma hos Elin så det var hon, jag, Anna-Sara och Andrea som satt ner och hade trevligt tillsammans och åt en fantastisk höstsoppa som Andrea hade kokat ihop. Jag cyklade dit efter gymmet vid kvart i nio (tränade boll 17-19 och sedan gym 19:30-20:30) så vi hann inte ses speciellt länge innan John Blund kom och strösslade sömnpulver i ögonen på mig. Nu har vi sagt hejdå till Andrea som åkte hem till Haverdal, innan vi andra stannat kvar i Elins lägenhet och troligen kommer sussa som små spädgrisar inom ett par minuter. Kommer sakna mig härliga barndomsvän. Andrea - jag håller dig varmt om hjärtat och längtar tills vi ses. Ha en fantastisk tid i London och njut av allt den har att erbjuda. 

E.