Gud, ge mig solsken!


Bild från semestern i Grekland 2009, saknar solen och värmen! Snälla ge mig sommar!!!


Hoppas att du har det bra nu när du är i Grekland på semester! Saknar dig lite ska du veta. Det var ju synd att jag inte hade lagom format för att få plats i en resväska. Hehehe.. Haffa lite greker och sola och bada lite extra för mig med! Nu får du inte vara för brun när du kommer tillbaka bara, vädret hemma i Svea rike suger getb***e (ursäkta språket), så jag har då inte kunnat sola en sekund. Äsch va, jag hoppas i alla fall att du har det superbra! 

Måste också berätta att min tågbiljett till Stockholm kommer bli bokad ikväll. Gabbi, min fina vän kommer få besök av mig från den 4-9 juli. Längtaaar!!

Miss ya guys!! ♥ /Emelie
mathilda

Du är bäst emlis vet du det??? helt jävla underbar! åååh jsg vill också till skabb din fuskis!!!