Middag med la Familia

 

 
Åh vad jag älskar att vara hemma! Det är platsen där jag mår som bäst och bara njuter av varje sekund jag får ta del av där. När jag kom hem efter brunchen med min kära kusin & co tog jag det bara lugnt med mamma och pappa innan jag åkte och hämtade farmor och vi alla tillsammans umgicks i köket och lagade kvällens middag. Det blev en av mina favoriter, hemlagad wook med ris, och vi satt ute i uterummet och åt och njöt av det vackra himlavalvet utanför fönstren. Efter maten kollade vi på vårt absoluta favoritprogram "Så mycket bättre" som hade säsongspremiär. Det är en sak till jag verkligen älskar och njuter av, att kolla på det programmet. Alla personligheter och all bra musik som tillsammans blir en salig blanding av glädje, skratt, sorg och tårar - livet. Mamma hade gjort en hallon- och limecheesecake till efterrätt, är den inte söt? Mamma du är så duktig så, tycker inte alls den ser ut som om en treåring gjort den, mer som om det vore jag (vilket i princip är samma sak när det kommer till att dekorera och garnera bakverk hihi)!
cheesecake - familj - hallon - helg - middag - så mycket bättre - wook