Min tjugonde födelsedag




Min födelsedag började på absolut bästa sätt. Mamma och pappa ringde och väckte mig klockan sju (då jag faktiskt tog ledigt och sovmorgon från dagens spinning) och sjöng för mig i telefonen, en kort stund efter kom Sofie och knackade på dörren och sjöng även hon. Hon hade även med sig ett paket som var från henne och Jonna, och alltså WOOOOOW!!!! Jag totalgillar, nej ÄLSKAR vad jag fick! Produkter från Rituals från just den kollektionen jag velat köpa väldigt länge men har av någon anledning inte gjort det. Men nu har jag sannerligen det! Superdupermega-tack till Sofie och Jonna! 


Vill ni veta vad det bästa är?! Det kommer mer!!! Vid lunch gick jag till min sjukgymnast och körde i gymmet. Hon sa att mitt knä ser riktigt bra ut, så det är bara att köra på, med undantag att jag ska klämma in en hoppfri träningsdag per vecka för att inte belasta knät med maxhopp varje dag. Men resultatet jag fick är lika med en riktigt fin födelsedagspresent ska ni veta, jag är så tacksam att kroppen börjar svara positivt efter alla år av rehab! 

Efter passet cyklade jag snabbt som attan hem till lägenheten och bytte om för att sedan cykla ännu snabbare ner till centrum för att käka lunch med Dani. Det blev Lotus, så fantastiskt god lunchbuffé där!! Det var supertrevligt att vara med Dani, precis som alltid. Vi gick hem till henne efter maten och hon gav mig en fin present, ett presentkort på min favoritbutik Indiska, sedan fixade hon mina naglar innan vi slutligen skildes åt då hon skulle ta en liten powernap innan kvällens träning. Jag begav mig dock inte hem för att vila utan cyklade vidare till Linn för att umgås lite även med henne. Även av henne fick jag en present - en påse med lite gott och blandat i - ett ljus, en liten ljuslykta, doftolja och lite nyttosnacks från Lifebutiken. Vi cyklade tillsammans in till centrum en stund senare då jag behövde fylla på med lite mellis innan träningen. 

18:30 begav jag mig till hallen för träning 19-21. Väl i hallen möts jag av Andréa, som även hon, har med sig en present till mig. Det var en fin glasburk med chiafrön, vilket även det är något jag länge velat köpa med aldrig gjort av någon oklar anledning. Tusen tack till alla för de fina presenterna, men framförallt för er omtanke!! Och även ett tack till laget som tvingades sjunga för mig efter träningen, såg att vissa fick anstränga sig ordentligt för att stå ut och försöka se glada ut då de ville hem och sova, jag förstår det! Ni är fantastiska! 
20 - födelsedag - kärlek - omtanke - presenter - tacksamhet - träning - vänner
Jonna

Kul att du tyckte om presenten :)