Bästaspelarpris


Spelade mot Veddige borta idag med b-laget. Det har varit en väldigt rolig dag. Pappa stod som coach, mamma gjorde comeback på plan som 54 åring då vi hade dåligt med folk och min kära farmor, som självklart inte skulle behöva sitta ensam och titta på läktaren, fick sitta på bänken som assisterande coach. Inskriven och allt!! Vi förlorade tyvärr, men vi spelade mestadels bra och hade framförallt roligt. Det är så viktigt för mig just nu. Som en liten bonus fick jag bästaspelarpris efter matchen - ett fantastiskt fint armband, som jag är mer än tacksam över att jag fick. 

Nu laddar jag om inför morgondagen som betyder nya tag, nya möjligheter och en ny match. Vi beger oss till Borås innan lunch för att spela mot Ymer, får hoppas på en bra match och helst vinst såklart, för att avsluta helgen på bästa sätt. 
Hylte/Halmstad - divison 1 - match - volleyboll
MARTINA

heja heja!

Cina har alltså börjat träna inför beachspelet!!!

Och här ligger jag som en halvdöing. Jag ska bara vila mig i form ett tag sen sätter jag igång med hårdträningen!

Puss