Kvalitetstid med kusinvitamin & co

 
Igår efter morgonträningen mötte jag upp min kusin Martina, kusinbarn Ella 9 år och hennes kompis i stan för att käka lunch. Vi hamnade på Wayne's och det blev en räksallad och en Spicy Chai Latte för min del. Sedan ville tjejerna gå till H&M och Åhlens så jag följde med dit en sväng innan de skjutsade hem mig till lägenheten. I bilen blev det spontant att Martina bjöd hem mig till Steninge över kvällen på lite lördagsmys, vilket jag såklart inte tackade nej till!! Så jag tog bilen till Steninge, stannade där och åt middag och myste med dem framför en film i soffan innan jag körde hem i vinterlandskapet igen. Var riktigt trevligt att spendera lite tid med dem spontant så, det är inte ofta det händer. Alldeles för sällan helt enkelt. 
MARTINA

puss puss